spacer
SPRJEČAVANJE SUKOBA INTERESA

POPIS GOSPODARSKIH SUBJEKATA S KOJIMA ZRAČNA LUKA DUBROVNIK d.o.o. NE SMIJE SKLAPATI UGOVORE O JAVNOJ NABAVI
U smislu čl.75 - 83 Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/16 ), Zračna luka Dubrovnik d.o.o ne smije sklapati ugovore o javnoj nabavi:
NEWREST Dubrovnik d.o.o., Čilipi, Zračna luka Dubrovnik


Prijava nepravilnosti:
Sve uočene nepravilnosti možete prijaviti povjereniku za nepravilnosti Pauli Krmek, tel. 020 773 355, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Podatke o objavljenim natječajima možete dobiti uvidom na stranice Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske  


PREGLED SKLOPLJENIH UGOVORA

Ugovori o javnoj nabavi

Okvirni sporazumi i ugovori o javnoj nabavi sklopljeni temeljem okvirnog sporazumasklopljeni temeljem okvirnog sporazuma


Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma i okvirnih sporazuma

Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma:
2013.-2014.
2015.
2016. Registar 1 / Registar 2
2017.

POSTUPCI JAVNE NABAVE - PLANIRANI

 Plan Nabave - Investicije 2014   Dokumentacija
Dokumentacija
Plan Nabave - Investicije 2015 Dokumentacija Dokumentacija
Plan Nabave - Investicije 2016 Dokumentacija Dokumentacija Dokumentacija
Plan nabave - Troškovi 2016 Dokumentacija  
Plan nabave - Investicije 2017 DokumentacijaDokumentacija DokumentacijaDokumentacija
Plan nabave - Troškovi 2017 Dokumentacija  
Dokumentacija

Plan nabave 2018 DokumentacijaDokumentacija DokumentacijaDokumentacija

PRETHODNO SAVJETOVANJE
Poziv na savjetovanje Predmet nabave Rok za dostavu mišljenja Izvješće
DokumentacijaDokumentacijaDokumentacija Sanacija krova zapadnog hangara
i zgrade kontrole leta
11.09.2017.g Dokumentacija
 Dokumentacija Pružanje usluge zaštitarskog pregleda putnika i ručne prtljage,
obavljanje mjere kontrole pristupa te
obavljanje poslova kontrole parkiranja
 15.09.2017.g  Dokumentacija

Dokumentacija
word icon

word icon

excel logo
        Antenski stup na lokaciji Zračne luke Dubrovnik                 02.01.2018.g  Dokumentacija

POSTUPCI JAVNE NABAVE - U TIJEKU

 Dokumente možete skinuti ovdje

 Predmet nabave

 

 Broj objave

 

 Datum objave

 

 Rok za dostavu ponuda

Zapisnik s otvaranja ponuda

Odluka o odabiru / poništenje

 

Obavijest o sklopljenim ugovorima  / poništenje

DokumentacijaDokumentacija Dokumentacija Sanacija krova zapadnog hangara i zgrade kontrole leta   2017/S 0F5-0020268   03.10.2017.   24.10.2017. Dokumentacija
Dokumentacija
 
   Dokumentacija
Dokumentacija
Dokumentacija
Dokumentacija
Dokumentacija
Putnička kolica u zračnom prometu
(BN 22/17 MV)
2017/S 0F5-0023669 14.11.2017. 05.12.2017. u 10:00 sati
Dokumentacija
 

Dokumentacija
 
   Dokumentacija
Dokumentacija Dokumentacija Vučna kolica za prtljagu u zračnom prometu   2018/S 0F5-0007659   27.03.2018   17.04.2018.
u 10:00 sati
 Dokumentacija  Dokumentacija    
Dokumentacija Dokumentacija Nabava usluga tehničke pomoći u upravljanju transnacionalnim projektom "INTER-PASS"   2018/S 0F5-0011497   04.05.2018.   25.05.2018. u 12:00 sati
Dokumentacija
 
Dokumentacija     
DokumentacijaDokumentacija word icon Samohodna traka za ukrcaj prtljage (BN 07/18 MV)  2018/S 0F5-0007377 22.03.2018  13.4.2018.  Dokumentacija  Dokumentacija    Dokumentacija 
DokumentacijaDokumentacija word icon Samohodne stepenice za zrakoplove (BN 09/18 MV)   2018/S 0F5-0012321   14.05.2018    04.06.2018. Dokumentacija  Dokumentacija    Dokumentacija 
DokumentacijaDokumentacija excel logo Nabava usluga programske nadogradnje postojećeg automatizacijskog sustava za pregled prtljage   2018/S0F5-0012284   14.05.2018   04.06.2018 u 12:00 sati
Dokumentacija  Dokumentacija    Dokumentacija
 
DokumentacijaDokumentacija word icon Toaletni papir i papirnati ručnici   2018/S0F5-0012642   16.05.2018   05.06.2018 u 11:00 sati Dokumentacija       
DokumentacijaDokumentacija word icon
word icon
Nabava sigurnosne opreme
  2018/S0F5-0013037   21.05.2018   08.06.2018 u 12:00 sati Dokumentacija  Dokumentacija    Dokumentacija 
DokumentacijaDokumentacija word icon Elektromaterijal   2018/S0F5-0015431   13.06.2018.   03.07.2018. u
11:00 sati
       
DokumentacijaDokumentacija Dokumentacija Operativni leasing-niskopodni autobus za prijevoz putnika na stajanci zračne luke  
2018/S 0F5-0019106
  18.07.2018.   08.08.2018. u
10:00 sati
       
DokumentacijaDokumentacija DokumentacijaDokumentacija Kontrolna isptivanja građevinskih proizvoda
 
2018/S 0F5-0016405
  23.06.2018.   26.07.2018. u
10:00 sati
Dokumentacija      
DokumentacijaDokumentacija word icon Vozilo za čišćenje vanjskih površina, BN 17/18           27.08.2018.u
10:00 sati
       

Vatrogasna intervencijska odijela (PN 41/17)
POSTUPCI PREMA PRAVILNIKU O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave
Dokumentacija
 Dokumente možete skinuti ovdje  Predmet nabave  Rok za dostavu nabave
Dokumentacija Nadstrešnica za vatrogasna vozila ispred garažno tehničkog bloka (PN.36/17) 12.09.2017.
Dokumentacija Stroj za čišćenje (PN 37/17) 03.10.2017.
Dokumentacija Dokumentiranje aeronautičkih prepreka ( PN 38/17) 16.10.2017.
Dokumentacija Održavanje dizala i pokretnih stepenica (PN 35/17) 17.10.2017.
Dokumentacija Uredski materijal (PN 39/17) 19.10.2017. do 14:00 sati
Dokumentacija Održavanje dizala i pokretnih stepenica (PN 42/17) 25.10.2017.
Dokumentacija Pripravci za parfimiranje i dezodoriranje prostorija (PN 40/17) 08.12.2017. do 11:00 sati
Dokumentacija Vatrogasna intervencijska odijela ( PN 41/17) 20.12.2017.
Dokumentacija Izrada elaborata iskolčenja za infrastrukturne i suprastrukturne građevine (PN 44/17) 21.12.2017.
Dokumentacija Radna odjeća - tehnika i inženjering (PN 43/17) 22.12.2017.
Dokumentacija Proširenje sustava evakuacijskog ozvučenja Zračne luke Dubrovnik (PN 45/12) 27.12.2017.
Dokumentacija Službena odjeća (sakoi,hlače i suknje) (PN 01/18) 12.02.2018.
Dokumentacija Neinteraktivni totemski sustav (PN 04/18) 14.02.2018.
Dokumentacija Kontrolna ispitivanja betona 13.02.2018.
Dokumentacija Kontrolna ispitivanja asfalta 13.02.2018.
Dokumentacija Geomehanička kontrolna ispitivanja 13.02.2018.
Dokumentacija Izrada projektne dokumentacije postojećeg stanja i nadogradnje automatizacijskog sustava za rendgenski pregled prtljage 19.02.2018.
Dokumentacija Polo majice (PN. 02/18) 01.03.2018.
Dokumentacija Službene košulje (PN. 03/18) 02.03.2018.
DokumentacijaDokumentacija Usluge savjetovanja u provedbi postupaka javne nabave za projekt "INTER PASS" 16.03.2018. u 10:00 sati
Dokumentacija Premještanje i montaža pultova za izlaznu graničnu kontrolu 29.03.2018.
Dokumentacija Mehanički rezervni djelovi 11.04.2018.
Dokumentacija Poslovni najam vozila 12.04.2018.
Dokumentacija Nabava dijelova za servis autobusa Neoplan (PN 11/18) 26.04.2018.
Dokumentacija Sredstva za čišćenje (PN 12/18) 27.04.2018.
Dokumentacija Održavanje sustava tehničke zaštite (sustav vatrodojave, sustav ozvučenja i sustav gašenja podatkovnog centra) 14.05.2018.
Dokumentacija Vatrogasne uniforme ( zaštitna odijela za rukovatelje aerodromskom opremom) PN 20/18 30.05.2018.
Dokumentacija Karta aerodromskih prepreka 06.06.2018.
Dokumentacija Gume za vozila 07.06.2018.
Dokumentacija Patrone s tonerom (PN 25/18) 07.06.2018. do 14:00 sati
DokumentacijaDokumentacijaDokumentacija Revizijske usluge za 2018. godinu 13.06.2018. do 10:00 sati
Dokumentacija Sredstva za čišćenje 29.06.2018.
Dokumentacija Videonadzor za trgovine na zračnoj luci (PN 27/18) 12.07.2018.
DokumentacijaDokumentacijaDokumentacija Novčani bonovi za kupovinu obuće 20.07.2018.u 14:00 sati
DokumentacijaDokumentacija Informatička oprema 24.07.2018. u 14:00 sati
Dokumentacija Novčani bonovi za kupovinu obuće 30.07.2018. u 14:00 sati
Dokumentacija Održavanje uređaja CNUS-a, DDC podstanica te pripadajucih elemenata automatske regulacije i sustava upravljanja proizvođača "Siemens" PN 30/18 02.08.2018. u 10:00 sati




 

Dokumentacija

Virtualna šetnja

virtualna setnja

Đurovića špilja

djurovica-spilja mid

DBV Info

dbv-info2